Campanii
E viaţa ta, corpul tău, alegerea ta!
Desfăşurată în perioada septembrie 2018 – septembrie 2019, în localitatea Dancu, campania a avut drept scop creşterea interesului populaţiei generale, mai ales a minorilor şi tinerilor, cu privire la importanţa utilizarii metodelor contraceptive, în vederea prevenirii sarcinilor nedorite şi a consecinţelor acestora.
Mesaje cheie:
- Tinerii, inclusiv minorii, pot învăţa despre toate opţiunile contraceptive disponibile, prin activităţi educaţionale legate de educaţia sexuală şi planificare familială.
- Conştientizarea contracepţiei şi sănătăţii sexuale permit evitarea apariţiei sarcinilor neplanificate, avorturilor şi a bolilor transmise sexual.
Grupul ţintă:
- Studenţi, elevi, tineri şi alte persoane interesate de importanţa utilizării metodelor contraceptive, de cunoaşterea tuturor opţiunilor existente, în vederea prevenirii sarcinilor nedorite şi a consecinţelor acestora.
Obiective:
- Creşterea numărului de femei informate corect asupra metodelor contraceptive existente şi asupra accesului liber la acestea,
- Creşterea interesului faţă de contracepţie,
- Creşterea numărului persoanelor de sex feminin informate asupra serviciilor de sanătate corespunzătoare.
- Scăderea numărului de sarcini nedorite.
Căi şi mijloace de comunicare utilizate:
- Workshop-uri tematice, informare website, afişe, flyere.
STOP împotriva violenţei asupra femeilor!
Desfăşurată în perioada martie – mai 2019, în Iaşi, campania a avut drept scop creşterea gradului de conştientizare şi combaterea violenţei împotriva femeilor şi copiilor.
Mesaje cheie:
- Abuzul nu include numai violenţă fizică, dar şi emoţională, verbală, distrugerea proprietăţii şi alte comportamente ce pot speria sau intimida victimele şi copiii acestora.
- Fiecare persoană trebuie să înveţe că nu există scuză pentru nici un comportament abuziv şi că nu e niciodată vina victimei.
- Campania trebuie să stabilească noi atitudini precum: femeile şi copiii merită respect, comportamentul violent este responsabilitatea agresorului etc.
Grupul ţintă:
- Studenţi, elevi, tineri şi alte persoane interesate de amploarea acestui fenomen şi a consecinţelor sale, de cunoaşterea tuturor opţiunilor de a lupta împotriva violenţei domestice şi a instituţiilor şi organizaţiilor care pot ajuta victimele în astfel de situaţii.
Obiective:
- Creşterea numărului de tineri informaţi cu privire la efectele negative (pe termen mediu şi lung) ale violenţei asupra femeii,
- Informarea tinerilor şi femeilor cu privire la instituţiile şi organizaţiile care oferă servicii şi consultanţă pe probleme de violenţă împotriva femeii,
- Conştientizarea societăţii asupra subiectului drepturilor omului, violenţei în familie şi politicilor democratice.
Căi şi mijloace de comunicare utilizate:
- Workshop-uri tematice, informare website, afişe, flyere.